Ekskursija po rudėjančią Klaipėdą ir Palangą

Paskelbta: Pirmadienis, 30 rugsėjo 2019

71946487 529797087755253 5445592874299162624 nRugsėjo 25 dieną, mes, 7b klasės mokiniai, lydimi auklėtojos I. Pipirienės, mokytojos J. Juozapaitienės, įsitaisę patogiame autobuse, patraukėme pajūrio link. Taip taip, pajūrio! Pirmasis kelionės tikslas buvo Klaipėdos Jūrų muziejus, vėliau ir mūsų smėlėtoji gintarinė Palanga. Nuotaikos buvo puikios. Pasiekus Klaipėdą, pro langą, žvelgėme į savitas, bet įdomias miesto gatves, namus. Štai ir keltas bei pėstute pasiektas Jūrų muziejus. Pastarasis mus itin sudomino įvairia, apžvalgai skirta, Lietuvos (ir ne tik) jūros ir ežerų gyventojų pasiūla; įvairių, su gyvybe vandenyje susijusių, eksponatų gausa; informatyviais aprašymais, interaktyviais žaidimais. Aplankę Lietuvos Jūrų muziejų, pasukome ir į netoliese esantį delfinariumą. It maži vaikai, krykštaudami, žiūrėjome delfinų pasirodymą. Susidomėję stebėjome jų vykdomas komandas ,,piešti", ,,dainuoti" ,,ploti" , atsakingą bei nuoširdų trenerių darbą. Rudenėjanti Klaipėdos, Smiltynės gamta žavinga, tačiau noras nenuslopo, tad visi troškome kuo greičiau pasiekti mūsų numylėtąją Palangą. Kuomet papietavę pasukome jos link, klegėjome be perstojo. Štai ir ji! Štai garsioji J.Basanavičiaus gatvė bei ir antrasis mūsų ekskursijos tikslas - iliuzijų namas ,,Eureka". Šiame, iš pažiūros niekuo neišsiskiriančiame name, turėjome edukacinę programą - atlikome keletą eksperimentų: užkūrėme ugnį be degtukų; sukėlėme mažytį sprogimą ar netgi gaminome ,,dramblio pastą''. Ir linksmybės, ir šiek tiek įgytų fizikos ar chemijos žinių - argi gali, kas būti geriau! Kadangi mūsų klasė linksma, aktyvi ir nuolat ieškanti nuotykių, tad po atliktų bandymų nekantravome apšniukštinėti ir visą namą. Įdomybių čia tikrai nemažai: veidrodžių labirintas, galaktikos kambarys, tornado tunelis bei daugybė iliuzijų kupinų vietelių! Užbaigti savo ekskursiją panorome aplankydami garsųjį Palangos tiltą. Tačiau už akių užkliuvo nuotykių kupina vieta - batutų parkas. Sužinojus, jog tądien jis buvo dar ir nemokamas - praeiti pro jį mums būtų buvę didžiausia klaida. Kiek laimės, linksmybių, o kartu ir nuovargio čia patyrėme! Vėliau pavargę, tačiau vis dar entuziastingi, pasiekėme Palangos tiltą, žavėjomės krantus talžančios, rudenėjančios jūros bangomis. Kad ir kaip nesinorėjo atsisveikinti su jūra, Palanga, žavingąja Basanavičiaus gatve, tačiau laikas ,,sakė", jog metas namo. Namus pasiekėme vėlokai, tačiau, it susitarę, visi teigėme, jog vyktume ne kartą. Ačiū mokytojoms, už įdomią ekskursiją, už gaivinantį jūros kvapą ir netgi naujas įgytas žinias!