Startuoja projektas „Reflektavimo sistemos diegimas Radviliškio Vaižganto progimnazijoje“

UntitledEuropos socialinio fondo agentūra ir Radviliškio rajono savivaldybės administracija 2020 metų rugsėjo 18 d. pasirašė iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0015 „Reflektavimo sistemos diegimas Radviliškio rajono mokyklose" sutartį.
Projekto tikslas – pagerinti aštuntos klasės mokinių standartizuotų rašymo testų rezultatus.
Virtuali reflektavimo sistema bus diegiama 5–8 klasėse. Šių klasių mokiniai projekto laikotarpiu naudosis virtualia reflektavimo sistema ne tik lietuvių kalbos pamokose, bet ir anglų kalbos, technologijų, informacinių technologijų, etikos ir kt. dalykų pamokose. Mokiniai išsiugdys gebėjimą reflektuoti ir numatyti tobulėjimo kryptis, naudodamiesi sistemingais refleksijų duomenimis, atras savo stipriąsias puses, atpažins tobulintinas sritis ir mokymosi procesui didžiausią įtaką darančius veiksnius, labiau pasitikės savo sugebėjimais mokytis ir bendrauti. Sistemingas reflektavimo sistemos naudojimas gerins ne tik aštuntos klasės mokinių rašymo rezultatus, bet ir visus akademinius pasiekimus.
Projekto pradžia 2020-09-18, pabaiga 2022-09-17.
Projektas finansuojamas iš Europos socialinio fondo
Projekto vykdytojas:

Untitled

 

 

 

Daugiau informacijos apie projektą:
Dokumentas

 

Aštuntokų išradingi sveikinimai

foto2Lietuvos Nacionalinis muziejus visus Lietuvos moksleivius kvietė nuoširdžiai pasidžiaugti, jog prieš 169 metus gimė Jonas Basanavičius, patriarchas, daktaras, laikraščio ,,Aušra'' kūrėjas, visuomenės veikėjas. Vaižganto progimnazijos 8 b klasės mokiniai originaliu būdu kūrė sveikinimus patriarchui, pažymėdami darbus grotažyme #SuGimtadieniuPatriarche.

 

 

 

 

D.Mikšienė, neformaliojo švietimo mokytoja

Respublikinis viešosios kalbos konkursas ,,Kodėl verta/ neverta skaityti knygas‘‘

125989031 364809587946807 3587762107867322065 n 2Lapkričio 19 d. 14 - 16 valandą vyko respublikinis nuotolinis viešosios kalbos konkursas. Konkurse dalyvavo 27 mokiniai iš Šiaulių ir Kauno apskričių, tarp kurių buvau ir aš, Elinga, mano literatūros mokytoja Daiva Mikšienė. Renginio pradžioje sveikinimo žodį tarė Asta Vaičiūnienė, Šiaulių Romuvos progimnazijos direktorė. Pasidžiaugė mokinių drąsa, pasitikėjimu, kai šiais laikais didžiulis pasirinkimas gal įdomesnių dalykų. Buvo įdomu išgirsti įvairias nuomones apie knygų skaitymo vertingumą: ,,knyga – mankšta protui'', ,,knyga – kelionė'', ,,knyga – ateitis'', ,,knyga – išmintis'', ,,knyga – galinga jėga'', ,,knyga – vaizduotės lavinimas''. Vienos mintys išsakytos glausčiau, kitos - abstrakčiau, tačiau galiu drąsiai teigti, jog daugumos mintys jų sutapo - knygas skaityti verta. Tokiame renginyje, tiksliau nuotoliniu būdu, dalyvavau pirmą kartą, tačiau jei vyktų dar, dalyvaučiau, nes vienokia ar kitokia patirtis mums, mokiniams, naudinga!

Elinga Chlevickaitė, 8b

Tolerancijos dėlionė

,,Didis žmogus ištiesia ranką, mažas – pakiša koją.''
Senolių išmintis


Lapkričio 16 – oji - Tolerancijos diena. Šią datą mini daugelis demokratinių valstybių nuo 1995 m., kai UNESCO šią dieną paskelbė Tarptautine tolerancijos diena.
2020 metų Tolerancijos dienos idėja – Tolerancijos dėlionė. Dėlionės tema reiškia nedideles detales, kurias sujungus į vieną visumą, gauname piešinį ar paveikslą tam tikra tema. Šių metų temą padiktavo išgirsta mintis, jog mūsų visuomenė – kaip dėlionė, sudaryta iš skirtingų gabalėlių, kurias sujungus – gauname visos visuomenės paveikslą. Visuomenę sudaro skirtingi žmonės pagal amžių, lytį, socialinę padėtį, išsilavinimą, pažiūras, pomėgius, gyvenimo būdą ir t.t.
Ruošiantis tarptautinės Tolerancijos dienos minėjimui, su Radviliškio Vaižganto progimnazijos 5-8 klasių mokiniais buvo aptarti istoriniai įvykiai ir paanalizuota, kaip totalitarinėse valstybėse buvo nepriimtina, jog visuomenėje yra skirtingi žmonės. Tokioje visuomenėje neturėjo likti vietos tiems, kurie buvo kitokie ar jautėsi kitokiais. Per dorinio ugdymo pamokas paanalizuoti tolerancijos / netolerancijos pavyzdžiai: kaip netolerancija kitokiam gali tapti agresija prieš kitą asmenį, žmonių grupę. Aptartos tolerancijos ribos ir tai, kad toleravimas negali virsti abejingumu.
Trečių ir ketvirtų klasių mokiniai su mokytojomis aptarė, kokią mato mūsų visuomenę, ar pastebi nepakantumo, netolerancijos atvejus mokykloje, klasėje, artimiausioje aplinkoje., skaitė ir analizavo pasaką ir gamino (piešė, spalvino) dėliones, kuriuose atsispindėjo tolerancijos tema.

Aušra Krasuckienė,
dorinio ugdymo mokytoja

Viktorina ,,Šiaurės šalių literatūros savaitė‘‘

koliaas 1Šių metų Šiaurės šalių literatūros savaitė kviečia vaikus, jaunuolius ir suaugusius pamąstyti apie tai, ką reiškia būti pasaulio piliečiu ir paieškoti savo vietos pasaulyje. Lapkričio 11 – 13 d. 6a, 7a, 8a ir 8b klasių mokiniai aktyviai dalyvavo kahoot viktorinoje ,,Šiaurės šalių literatūros savaitė.'' Draugiškai išbandę savo jėgas, mokiniai suprato, jog skaitymas suteikia mums fantastišką galimybę keliauti ir patirti pasaulį neiškeliant nė kojos iš namų.

D.Mikšienė, neformaliojo švietimo mokytoja

Poezijos klausymas kitaip

,,Pasaulis prasideda, kur manėme jį pasibaigus.'' Indrė Valantinaitė

transliacija fotoLapkričio 11 d. popietę 6a klasės mokinių grupė ir ,,Jaunųjų maironiečių'' būrelio nariai (mokytoja D.Mikšienė) virtualiai klausėsi iš Valdovų rūmų sklindančio I.Valantinaitės poezijos. Vakaro metu pristatyta poezijos knyga ,,Apsisiautusi saule.'' Susitikime taip pat skambėjo fortepijono muzika, iš Gailestingumo šventovės ansamblio narių sklindančios lotynų kalba atliekamos giesmės. Pasak moksleivių, ,, buvo įdomu klausytis poetės ramaus balso, skaitomų eilių, žiūrėti vaizdo įrašą iš Valdovų rūmų., patiko klausyti nedažnai skambančių giesmių senovės kalba., mano nuotaika buvo rami, nes kai užsimerkiau, rodėsi, jog poetė Indrė man skaito pasaką prieš miegą., poetės kūryba užbūrė mane ir leido pajusti jos žodžius. Vakaras surengtas, apgalvotas iki smulkmenų: balta poetės suknelė, salės apšvietimas, puošni Valdovų rūmų salė. Renginys buvo įspūdingas.''

D.Mikšienė, neformaliojo švietimo mokytoja